Tecknarkurs- Läxa självporträtt, lättare sagt än gjort.

Publicerat: 2010-03-16 @ 22:53:04 i kategorin: Tecknarkurs, Kommentarer (0) bloglovin

Vi hade hemläxa i teckningskursen. Vi skulle alla göra ett självporträtt, dock bara ena halvan av ansiktet. I den andra halvan ska vi fylla i våra intressen.
Självporträttet jag gjort ser inte ut som jag, det ser ut som någon annan som liknar mig lite. Inte heller kommer jag på vad jag har för intressen. 

J- Vad intresserar dig?
Sara- (Ser ut som ett frågetecken)... Skapande (?)
J- Vad gillar du att göra då? 
Sara- Jag gillar att måla ... och teckna... (Tyst en lång stund)... JAG GILLAR ATT SKAPA OCKSÅ!
J- Det kanske är samma sak?
 
Ibland är det svårt att använda hjärnkontoret och komma på saker på beställning.
Ibland känner man sig definierad av det man gör, inte den man är. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0