Konst - Porslinsmålning, bröllopsgåva.

Publicerat: 2009-10-04 @ 19:04:20 i kategorin: Övriga teckniker, Kommentarer (1) bloglovin



För ett tag sedan fick jag en beställning på bröllopsgåvor, i form av muggar.
Detta är resultatet, se bilden ovan.

Så här bar jag mig åt:
1. Skissade fram ett motiv som jag tyckte om.
2. Köpte vita muggar som motivet skulle passade på och som jag gillade formen på.
3. Sedan hade jag tre olika porslinsfärger, som jag kombinerade i min motiv på muggarna.

(På andra sidan av muggarna har jag skrivit namnen på brudparet. Ursäkta bild kvaliteten,
det har sin förklaring)

KOMMENTARER
Nathalie [asilentescape]

Grymt Sara!

2009-10-04 @ 19:12:10
URL: http://asilentescape.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0