Julfirande och julmat

Publicerat: 2009-12-26 @ 19:53:37 i kategorin: Tankar, Kommentarer (0) bloglovin
Det känns som jag gått från julbord, till jubord de senaste dagarna.
Det är inte så att jag inte tycker om julbord, men det finns en gräns, då man har fått tillräkligt med julskikna, sill, julvört och köttbullar. Julen har dock varit hur mysig som helst.

Favoritjulklapparna att ge bort var till: 
Min sambo, han fick en mugg jag målat på. 
Till min pappa gav jag ett pressentkort på valfri tavla. 
Till min bror gav jag ett "pressentkort" på ett porträtt av hans dotter. Porträttet har jag redan börjat på (men tyvär ej hunnit klar).
De handgjorda tvålarna var också en hit.

Julklappa jag fått var b.la:
Pengar, jag vet jag är grymt tråkig, men har ingen inkomst.
Sen fick jag en tröja och en väst som jag velat ha.
Picknik receptbok.
En hel kasse med julgott!
 
KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0