Blogg, troligen inget för mig...

Publicerat: 2009-10-02 @ 19:44:52 i kategorin: Tankar, Kommentarer (1) bloglovin
...men vi gör ett försök...(Igen).

Mina kära vänner vet att jag redan försökt detta förut, och jag antar att när dem läser de här, om dem nu gör det, kommer dem tänka: "Jag undrar om det tar en eller två veckor den här gången..."

Men det gäller väl bara att få arslet ur vagnen, som dem säger.
Så, Blogga?
Hur skriver man en spännande stycke text?
Inte vet jag, men vi gör ett försök.

Skriva en bra text med tyngd och djup som folk kan relatera till, eller något asrolig skämtsam text om två tomater och någon väg någonstans långt borta.

I min blogg kommer jag att skriva om spännande äventyr på slätterna av... ibland slänger jag in små hintar av min kreativa sida, som reklam för av mig själv.
Men ibland kommer jag också skriva skit tråkiga inlägg om min vardag och hur köttbullarna smakade i morse och hur arg jag blev på Anna Anka eller varför inte ett litet smakprov på den 3 timmar långa föreläsningen om övergödning som jag var på häromdagen.

Det är väl bara att uttrycka sig själv och vara ärlig.

//SaraJPettersson
KOMMENTARER
Erica

Helt rätt sara! Så gör jag ALLTID! ;)

Fortsätt såhär ;D

2009-10-02 @ 20:00:53
URL: http://doktordeo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0