Konst - Blyertsteckning

Publicerat: 2009-10-28 @ 21:37:34 i kategorin: Blyerts, Kommentarer (1) bloglovin



Letade igenom min gamla arbetsmapp här om veckan, hittade den här gamla blyertsteckningen.
Den är inte direkt snygg, men det knepiga är att få rätt perspektiv och att göra tegelstenar.
Motivet är från st. Eskilsgymnasium, A-husets trapphus.
Ni får ursäkta de dåliga skuggnigarna, bilden är gjord år 2007 och jag har utvecklats endel sen dess.

Vad tycker du, hur viktiga är detaljer i konsten?

Tillägg (29/10 kl. 09. 25):
Efter tentan igår åkte Vi till svärmor på tupperware visning. Många trevliga människor och gott fika.
Fick höra från en person där att hon brukar vara inne på min blogg ibland och kolla. Blev så klart jätte glad, det var riktigt härligt att höra. Så var inte blyga för att kommentera. Jag blir verkligen jätte, jätte glad för alla fina kommentarer jag får och har fått. Tack så mycket!

//Sara Pettersson

KOMMENTARER
Ingrid

Åh St Eskil :) Man längtar ju faktiskt tillbaka ibland! :)

2009-11-10 @ 09:49:49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0