Traderafreak

Publicerat: 2010-02-28 @ 18:57:33 i kategorin: Tankar, Kommentarer (0) bloglovin

Vissa människor är beroende av cigaretter andra av snus och en tredje grupp av choklad.
Stolt kan jag säga att jag inte är beroende av något av de tre ovanstående.
Inte lika stolt måste jag erkänna att jag är beroende av något helt annat Tradera, dock går mitt beroende i perioder. Just nu är jag inne i en tradera period.
Idag budade jag in 3 Tombow pennor (vill så gärna testa) och en vår jacka. Min bevaknings lista är lång, för lång, flera sidor lång (Jag kommer ju förstår inte buda på allt, inte ens i närheten). Besatt av att buda in så billigt som möjligt.
Det är tur att man kan tjäna pengar på tradera också, idag la jag även ut två annonser. En vit läcker spets blus som jag inte kunde ha (allt, hela kroppen fick plats förutom tuttarna), sen la jag även ut ett nytt PS2 Crash spel.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0