Blyerts- Beställnings porträtt hund

Publicerat: 2010-01-25 @ 21:46:42 i kategorin: Blyerts, Kommentarer (2) bloglovin
Detta är den första blyerts beställningen som jag gjort. Ett porträtt på hunden Chernit och som är en Slovensky Kopov. Är själv riktigt nöjd. Bildkvaliteten är dock inte den bästa, men ändå.
Helt nytt för mig att göra porträtt på djur faktiskt, så har tagit mycket stöd från bilder på hunden.

Materialet jag har använt mig av är blyertspennor och sitiftpennor i olika hårdhetsgrader, slätt papper och stompfar i olika storlekar samt smala sudd. 

(Intresserad av att beställla ett liknande porträtt på din hund eller något annat kolla under kategorin beställa.)

KOMMENTARER
camilla

Riktigt fin :)

2010-01-26 @ 09:54:22
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/


☆ Josefin Bellini ☆

Men så duktig du är!!! Jätte bra gjort verkligen!

2010-01-26 @ 21:01:55
URL: http://minibellini.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0