Fotoalbum/Scrapbook

Publicerat: 2010-03-30 @ 12:54:13 i kategorin: Pyssel, Kommentarer (2) bloglovin

I helgen firade jag min barndomsvän, Erica, som är en nybliven 20-åring.
Jag och Nathalie gjorde ordning ett fotoalbum åt henne som vi sammanfattade de senaste 20 åren i. Jag tog hand om den tecknade biten, fixade framsidan osv och Nathalie redigerade och beskärde fotografierna. Sedan komponerade vi ihop allt tillsammans på 18 sidor i den här svarta boken. Resterande sidor är till för Erica att fylla i själv. Bilderna är ett urval av sidorna i boken.
Framsidan: Använde jag mig av ett sidenband som jag limmade fast. Jag målade blommorna i tusch på vit papper och skissade upp kvistarna på samma papper och skär sen ut dem. Jag använde glansigt fotopapper för bokstäverna som jag sedan skär ur och limmade dit. Motivet inspirerades jag av från en annan scrapbook. 

Jättebra presentide för er som vill skämma bort/skämma ut era vänner!

KOMMENTARER
Erica

Den uppskattades MYCKET! Älskar den! Tittar i den hela tiden!

TACKTACKTACK :D <3

2010-03-30 @ 19:15:07
URL: http://doktordeo.blogg.se/


Nathalie [asilentescape]

Fan vad vi lyckades bra ;)

2010-04-02 @ 12:01:59
URL: http://asilentescape.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0