Teckningkurs- Andra träffen

Publicerat: 2010-03-09 @ 21:43:29 i kategorin: Tecknarkurs, Kommentarer (2) bloglovin
Idag träffades vi igen. Sofia hade tagit med sin hund till kurslokalen, så vi fick teckna av den. Svårt men roligt, en hund sitter ju inte precis stilla långa stunder. Det går bättre och bättre, jag känner redan att det sker små, små framsteg.


Har varit ganska mycket att göra den senaste tiden, så jag har varken haft tid eller inspiration att blogga. Jag har jobbat och så har vi även försökt fått ordning här hemma i lägenheten, ny bokhylla. Så mycket att göra, men så lite tid. Ska försöka bli bättre.
KOMMENTARER
Isav

åååh, vad roligt det låter! Att få hålla på med sånt man älskar sådär. haha, jag skulle aldrig klara o måla en hund sådär ^^ känner igen det där med lite tid...

2010-03-10 @ 17:05:17
URL: http://isav.blogg.se/


Isav

Åhåå, vad härligt! :) Tack du ^^



Jaa, men det är för sig själv man ska göra saker, det är så det blir bra! Man ska inte tvinga fram ngt, det blir bara skit av allt då, o inte mår man bra själv då heller, tkr jag iaf :):)



Ser verkligen fram emot när du tar steget o lägger upp ngn av dom, för att du vill :)

2010-03-12 @ 17:33:15
URL: http://isav.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0