Teckningkurs

Publicerat: 2010-03-02 @ 13:56:26 i kategorin: Tecknarkurs, Kommentarer (0) bloglovin
Ikväll ska jag gå på teckningskurs. Det är det första tillfället av åtta som vi ska träffas. Skissblock, blyertspennor i olika hårdhetsgrader, ritkol och suddgummi är det jag ska ha med mig. Jag tror aldrig jag har andvänt ritkol, det ska bli spännande.
Jag ville hitta någon kurs som jag kunde utvecklas vidare i och tyckte denna verkade bra på papper. Vi får se ikväll om det är bra i praktiken, jag har höga förväntningar. 
Hela morgonen har jag repeterat för mig själv att jag ska köra detta för mig själv, utan större krav på mig själv än att jag ska vara där och ha roligt. Som ett mantra har jag upprepat: "Inga krav, bara kul."

Så nu kör vi!

Har ni höga krav på er själv?
KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0