Avokado projektet - Bladen är här!

Publicerat: 2010-04-04 @ 18:39:26 i kategorin: Övriga projekt, Kommentarer (1) bloglovin
Nu har bladen kommit och det har gått fort!
Från att en litet skott som kom upp ur kärnan, till "stora" blad (som på bilden idag) tog inte lång tid. Det har gått mycket enkelt att driva fram en avokadoplanta. Det är alltid kul att se när den växer fram, nu får vi se om den överlever mina katter (och min förmåga att dränka alla växter). Fick ett "drivhus" idag, dock utan beskrivning så är det någon som vet hur det fungerar mer exakt skriv gärna.
 
Från vänster: Den första bilden är tagen för en vecka sedan, den andra bilden idag.

KOMMENTARER
Nathalie [asilentescape]

Oh vad roligt! :D så nu hoppas jag på avokado nästa gång jag kommer ;)

2010-04-06 @ 18:10:35
URL: http://asilentescape.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0