En kleptoman i hushållet

Publicerat: 2010-02-11 @ 23:17:23 i kategorin: Tankar, Kommentarer (1) bloglovin
Jag är en oerhört slarvig människa när det kommer till att ställa/lägga tillbaka saker där dem ska vara. Handukarna hänger aldrig på kroken i badrummet, glasen står utspridda över hela lägenheten. Tofsarna ligger aldrig heller på sin plats och när jag väl hittar dem ligger dem på de mest konstiga platser. Men i detta fall är jag inte den skyldige, jag är inte boven i dramat. 
Istället har jag insätt att vi har en kelptoman i vårat hushåll. Någon som tar mina tofsar från skålen på mitt nattduksbord på morgonen. Ett intelligent super geni, helt enkel våran äldsta katt Tusse. Kan det vara ett försök att få lite uppmärksamhet? Isåfall ett smart drag för att få mig att att kapitulera och gå upp för att ge honom och hans lite dumma men lätt lömske kumpan skrovmålet för dagen.
KOMMENTARER
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men oj, nu rodnar jag ju,, att du ser upp till mig... tack!

kram!

2010-02-12 @ 07:49:49
URL: http://pyttis.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0