Städning inför Göteborgs weekend

Publicerat: 2010-02-18 @ 09:38:20 i kategorin: Tankar, Kommentarer (3) bloglovin
Städar, fixar, sorterar, är helt enkelt på gång. Igår tog jag itu med ett annars snart blivande diskberg. Jag har stor städat toaletten. Legat på mina bara knän och skrubbat det äckliga badkaret. Sorterat papper, tidningar. Plockat med tvätten, som inte är helt upp plockad sen jag var och tvättade hos pappa, måste jag erkänna. Tvättade hos pappa för att tvättmaskinen har varit sönder, om någon lyckats undgå det. Idag packar jag och om någon timme åker vi.

Vissa människor kan ju tycka att det är konstigt att städa när man ska åka bort och inte ska vistas i sitt eget hem på några dagar, men inte jag. För en av de värsta sakerna jag vet är att komma hem till ett smutsig hem (när man har varit borta en längre tid). Då kunde man ju lika gärna struntat i att åkit bort och legat och vältrat sig i skiten hemma istället. Bli ju som ett slag på käften när man kommer hem annars. Är det förresten någon mer som tycker man känner sig äcklig efter man städat. Som all smuts i hela lägenheter har fästigt sig vid dig istället. Jag känner iallafall så.

Om det är någon som undrar vart jag ska ta vägen åker jag och sambon till Göteborg på en minisemester. När jag tog studenten, vilket är mera än ett halvår sedan, så fick jag en smartbox. NU tänkte jag att det kunde vara passande att använda den eftersom den slutar gälla nästa vecka. Så vi åker och bor på fint hotell och så ska vi gå på spa också.

See you when i get back!
KOMMENTARER
Erica

Njut och mys hela tiden! Dumt att säga i och för sig då du kommer att göra det HELA tiden! Mys på er!

2010-02-18 @ 19:06:06
URL: http://doktordeo.blogg.se/


Susanne

Grattis! Du vann Moderskeppets senaste DVD i min tävling! Kika i din mail!



Hälsningar

Susanne

2010-02-19 @ 13:32:53
URL: http://kandy.se


Angelica

Nu har jag en nystartad tävling i min blogg, om du är intresserad :D

http://angeliiicaaaa.blogg.se/2010/february/utkast-feb-17-2010.html#comment

2010-02-23 @ 21:03:09
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0