Måste få fart på mitt liv igen

Publicerat: 2010-01-26 @ 13:22:55 i kategorin: Tankar, Kommentarer (0) bloglovin

Jag lever för tillfället med pausknappen nertryckt och play knappen verkar vara ur funktion. Jag liksom kommer inte igång, eller jo på vissa delar av mitt liv är i rörelse mer än vanligt. De är de delar som inte är lika "viktiga", som att måla, ta det lungt och se en film för att jag känner för det osv.
Jag borde egentligen sätta igång med att fixa körkortet, söka jobb, boka klipptid, städa, göra mig redo för eve. omtenta osv. Jag har en massa måsten i en påse, men för tillfället har jag knutit den där påsen och jag får verkligen inte upp den där förbaskade knuten. 
Självklart har jag funderat på varför jag gör såhär och började då misstänka att mina tvångsmässigt besöka på studentportalen och sidan med studieresultat (minst 5 ggr om dagen) kan ha något med saken att göra. Det är som om den där förbanade provet står framför med mig och blockerar både sikten och vägen framåt. Vilket jag faktiskt innerligen hoppas på att det är, för då löser sig problemet när jag får mitt resultat. Svårigheter med att fokuserad om och fokusera rätt.

Så länge får jag väl tvinga mig själv att söka (ett) jobb, läsa (2) sidor i teorin och övningsköra. Imorgon kanske? 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0