Den senaste tiden...

Publicerat: 2010-03-17 @ 22:13:50 i kategorin: Tankar, Kommentarer (0) bloglovin

...har det varit ganska mycket på gång, jag har varken haft direkt ork eller insperation att blogga.
Jag vet inte änns vad jag gör som tar sådan tid, eller jo det vet jag. Det är väl så att det sker mycket förändringar.  

Därför kör vi en lista på vad som händer just nu:
Jag jobbar vid behov som demonstratris.
Jag har fått ett sommarjobb.
Jag går hos en jobbcoach.
Jag söker andra jobb. 
Jag går på bildkurs.
Jag försöker göra en storrensning hemma.
Jag försöker börja med körkortet, igen. 
Jag försöker träffar vänner, familjen och sambon så mycket som möjligt.

Jag vet inte känner mig så borta/där när det sker förändringar. Man försöker bara hänga med.
Rutiner är ju lite lungare men då är risken för dvalan istället.
 
Rutiner eller ständig förändring?

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0