Födelsedags firande

Publicerat: 2010-03-22 @ 22:37:41 i kategorin: Tankar, Kommentarer (1) bloglovin

Min sambo, Jocke, fyllde 22 år i helgen. Vi hade öppet hus, massor med människor från både min och hans släkt var här för att fira honom. Han hade bakat vaniljbullar (supergoda, ny talang?) och gjort tårtor. Städningen var främst överlåten till mig. Han fick många fina presenter (!). Av mig fick han en "Du och Jag" bok. Vilken är en "fyll i bok" för sig själv och sin partner.  Roliga frågor och fyll i grejor för dem som har en partner som går med på sånt. Man ska fylla i var sin del av boken, ens del innehåller frågor om en själv, ens partner och er två tillsammans.

Frågor som:
Så här blir du när du är full...
Om vi gjorde slut skulle jag försöka sno det här ifrån dig...
Om jag dör före dig , måste du slänga det här innan mina föräldrar kommer...
Så här är det att sova med dig...
Då är jag som mest stolt över dig...

KOMMENTARER
Linda

Den fär boken.. hade du gjort den själv eller köpt den? :) ett bra presentförslag =)

Kram

2010-03-30 @ 12:15:23
URL: http://lindaiivarsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0