Pyssel - Sten färg pensel

Publicerat: 2010-03-18 @ 15:43:58 i kategorin: Pyssel, Kommentarer (2) bloglovin
Idag har jag varit i pysslar tagen. Hittade påsen med stenar som jag plockade på mig under min och sambons semester till Öland i somras. Plockade ut lite fina stenar tog fram färger och penslar sen började jag pyssla.
 
Rad 1: Blev tre stenfigurer med ögon som fick pryda krukorna i köksfönstret.
Rad 2: Den runda platta stenen dekorerade jag med hjälp av lite spetstyg, akrylfärg och en liten svamp. 
Att skriva på stenarna är ju alltid ett alternativ. Valde ordet "Hope".
Rad 3: Ville göra en lite roligare sten här har jag dock bara användt vanlig blyertspenna och fixativspray. 
  
KOMMENTARER
P r i n c i p e s s s a ♥

jah eller hur! hahahah fyfan vad jag skrattar :D

ååh vilka underbara stenar! älskar såna med ögon på ;)

2010-03-19 @ 08:43:29
URL: http://principesssa.blogg.se/


Nathalie [asilentescape]

Sv: hahaha nice kommentar ;)



Ohhh vad söta stenar! Några som kan få joina mina krukor? (A)

2010-03-19 @ 19:27:24
URL: http://asilentescape.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0